Hei, mina jälle siin. Oleksin tahtnud juba ammu kirjutada, kuid aega napib. Ma ei tohiks tegelikult kurta, sest mulle meeldib, kui mul kiire on, sest siis jääb mulje nagu ma oleksin kasulik isegi kui keegi teine nii ei arva.
Ma tahaksin aega, et lugeda, tahaksin aega, et kirjutada, tahaksin aega, et olla targem ja aega, et lihtsalt armastada ja olla armastatud. Selleks on vaja ka aega. Uskuge või mitte. Mõne inimese armastamine ei käi käigupealt. Sa tead, et sa armastad teda, aga siiski sul on vaja jõudu, et vastu pidada. See ei loe, et tema jalajäljed on su südames ja minu omad tema südames. Ma armastan sind M. Tea seda, eksole ?!
M. on mu nr1 fänn ja tahab, et ma kirjutaksin, et tema lugeda saaks. Tema jaoks ju võib küll^^
Käisimegi Ungaris ka ära. Reisist eriti kustumatuid muljeid ei jäänud. Kõige meeldejäävam asi oli ilmselt see, kui Sepp mulle selgeks tegi, kui kohutav ja väsinud ma laval välja nägin. Nii tore, et ta muretses ^^^^^
Praegu ma üritan hoolega õppida ja üritan ennast arendada. Raske on kui sulle öeldakse, et sa ei saa hakkama või, et sa ei jõua, aga kui sulle meeldib, siis sa üritad ikkagi edasi.
Ma kirjutan ehk kohe veel, aga et M.-l lugeda oleks siis ma selle juba avaldan xD

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji