Normi kirjutas skandinavistide blogisse ilusa haiku. 
Ma loodan, et ta ei pahanda, kui ma selle enda blogisse edasi kannan.

Tramp ikke på den
nyfallede snøen! Slik
stjeler du dens ro.

Olen lumest täiesti jäägitult lummatud ja ootan, et ta juba pikemaks tuleks. Siis leiaksin piisavalt motivatsiooni, et poest enda sallile voodrimaterjali tuua ja see siis endale igaveseks kaela ümber mässida, et soojas lõngavahus supelda. 
Kool on tüütu, aga ma olen avastanud mitmeid toredaid hobisid, mis tuju rõõmsana hoiavad.
+ homsest saan ma taaskord teatrit seestpoolt uurida ja mis võiks olla toredam.

Praegu istun oma tillukeses toas kahe küünlaleegi ja praokil aknast sisse hiiliva külma oktoobrilõpu õhu seltsis. Endalegi üllatuseks õppisin mitte homseid, vaid ülehomseid asju ja olin mõnusalt kasulik. Nüüd tuleb vist ülejäänud kasulikkus homsesse lükata ja täna hoopis teiste asjadega tegeleda. 

ohjah, mulle meeldib see aeg, mis järgneb talvisele kellakeeramisele. :'
igasugused küünlad ja tulukesed ja pisikesed detailid on jälle asjakohased!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji