Leidsin enda Tartu-märkmetest ühe toreda koha:
"Tartus peab alati hingele midagi tegema.
Kasvõi pai."


ja nii ongi.


ma tunnen ennast jälle nii kodus.
ja sidruni-kurgivesi on sama hea kui enesetunne.

Kommentaarid

  1. :) Nii hea!
    Aga sllel lehel siin on täitsa uus väljanägemine! Minu kahjuks ei leia ma aga teiste tegelaste (nt Miq jne) blogide adresid enam ülesse. Kohe näha, et olen laisk inime - siis kui tuleb blogide lugemise isu, siis alustan Sinu omast ja siis sealt edasi..:)

    VastaKustuta
  2. Ma tegin jah vähe värskema kujunduse. Kõik need vanad lingid jätsin enam-vähem alles. Seal üleval! Mõned kindlasti unustasin ja nagu näha siis sinu nende hulgas. (Aga sa ju kirjutad nii harva -.- Ehk: Kirjuta tihedamini, eks! (: )

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji