Heiheii. ^^
Ma pole ammu siia kanti sattunud.
Praeguseks on suvi juba poole peal. Ja põhikooliga on ühel pool. Keskkooli on paberid sisseviidud ja nüüd ainult vaja suve nautida.
Tantsu- ja laulupidu oli imeline. Inimesed ikka oskavad asju välja mõelda.
Eile oli Anu sünnipäev. Ei olnud küll teab mis pidu, aga siiski selline hubane istumine :P

Täna rääkisin Kaisaga üle pika aja korralikumalt juttu. Ja nagu alati, kui ma Kaisaga räägin jõuame me mingile järeldusele. Seekord jõudsime me järeldusele, et väikesed lapsed on tõsiselt lahedad.
Nad ei saa paljudest maailmaasjadest aru, kuid samas mõistavad nad inimesi paremini, kui keegi teine. Nii et võtke teadmiseks: väikesed lapsed valitsevad maailma.
Kuigi.. üha rohkem ja rohkem kuulen ja loen ma selliseid asju, et pered ei taha lapsi, sest miks on vaja lastel kannatada sellises hirmsas kohas nagu maailm.
No kuulge. Olge nüüd. Elu on lill ja laske oma lastel nautida lapsepõlve, sõpru, armastust ja kõike mis on hea. Kuid nagu alati ei ole halba ilma heata ja elavad nad need halvad asjad ka üle.
CARPE DIEM, people !

Osake elada ja unustage halb ja keskenduge heale. Päris kaval nipp, kas pole?! Ja kui seda õigesti kasutada, siis isegi mõjub. Kuigi liigne õnn pole ka hea. Ärge seda unustage. Sest kui te olete kogu aeg õnnelik, siis te ei oskagi oma õnne väärtustada. Olge korraks kurb ja õnnelikud hetked meeldivad teile taas või muidu hakate enda õnnes halbu asju nägema .


Ma loodan, et ma nüüd muudsin oma jutuga vähemalt 1 inimese elu helgemaks teinud. Natukenegi^^

Peatse kohtumiseni :P

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji